فصلنامه پاییزی زیست بوم خلاق منتشر شد


فصلنامه پاییزی زیست بوم خلاق منتشر شد

سومین شماره فصلنامه زیست بوم خلاق (پاییز1397)، با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر شد.

در بخشی از یادداشت ابتدایی این فصلنامه، به قلم مهندس سجادی نیری، دبیر کارگروه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق آمده است:

صنایع خلاق، صنعتی درون زا و برون گرا و متکی بر فرهنگ بومی ماست که می تواند با هزینه های بسیار نازل در قیاس با صنایع دیگر، اشتغال ایجاد کند و محصولات دانش بنیانی با ارزش افزوده بالا به دنیا عرضه نماید. همچنین صنعت فرهنگی و صنایع خلاق، یک مواجهه فعال و نه انفعالی در برابر هجمه های فرهنگی است.

در ادامه این فصلنامه پس از معرفی کامل کارگروه برنامه توسعه زیست بوم شرکتهای خلاق و نیز معرفی برخی از خدمات قابل ارائه این برنامه، مصاحبه هایی با تعدادی از شرکت های خلاق پذیرفته شده در این برنامه درج گردیده است و محصولات و خدمات خلاق آنها معرفی شده است.

مقالات و یادداشت های چون" نقش دستگاه های دولتی در توسعه زیست بوم شرکتهای خلاق"، " نقش آموزش در دانشگاه و دانشجویان جهت توسعه این زیست بوم" و نیز اخباری در خصوص صنایع خلاق و فرهنگی در فصلی که گذشت و در فصل پاییز مورد توجه قرار گرفته اند.

مشاهده فصلنامه


کلمات کلیدی
//isti.ir/Zcoi