«نشان ایرانی برتر3» از محصولات ایران‌ساخت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق حمایت می‌کند

با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، روزنامه جام جم و روزنامه ایران، طرح نشان ایرانی برتر 3 را اجرا می‌کند تا از تولیدات ایران‌ساخت و توانمندی‌های فعالان این حوزه حمایت شود.

مرحله اول و دوم طرح نشان ایرانی در زمستان 98 و 99 با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، تیم‌های نوآور و استارتاپی با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری، توسط روزنامه جام جم اجرا شد و نتایج موفقیت‌آمیز و اثربخشی را به دنبال داشت.

بر همین اساس، مرحله سوم این طرح نیز با هدف حمایت از فعالان زیست‌بوم شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق،ترویج و فرهنگسازی تولیدات ایران‌ساخت و آشنایی جامعه با توانمندی‌های فعالان این زیست‌بوم اجرا می‌شود.

 

حمایت از تولیدات ایران‌ساخت

در طرح نشان ایرانی3، روزنامه های جام جم و ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی کشور برای حمایت از تولیدات ایران‌ساخت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، محتوای آگهی این شرکت‌ها را به صورت رایگان منتشر می‌کنند.

بنابراین شرکت‌های دانش بنیان، خلاق، استارتاپها و مخترعین می‌توانند از حداقل 24 کادر فضای تبلیغاتی معادل نیم صفحه در روزنامه، ضمائم،سایت و شبکه های اجتماعی روزنامه های جام جم و ایران بهره مند شوند.

این حمایت به ارزش بیش 30 میلیون تومان، به صورت رایگان به فعالان مورد حمایت اختصاص می‌یابد.

علاقمندان میتوانند از تاریخ ۱۶ اسفند ماه با مراجعه به سایت نشان ایرانی برتر نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت مصاحبه اختصاصی اقدام کنند.

ضمنا برای ضریب دهی هر چه بیشتر به معرفی و فعالیت این شرکتها، از شرکتهای برتر مصاحبه تصویری تهیه و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود.

//isti.ir/ZTjt