مشاور رییس بنیاد ملی نخبگان تأکید کرد

حمایت بنیاد ملی نخبگان از برگزیدگان بخش بین الملل بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی

پرویز کرمی با بیان اینکه بخش بین الملل جشنواره خوارزمی از جشنواره‌های مورد تأیید بنیاد ملی نخبگان است، از حمایت این بنیاد از برگزیدگان بخش بین الملل بیست و نهمین جشنواره خوارزمی مانند سالهای قبل خبر داد..

پرویز کرمی با بیان اینکه بخش بین الملل جشنواره خوارزمی از جشنواره‌های مورد تأیید بنیاد ملی نخبگان است،  از حمایت این بنیاد از برگزیدگان بخش بین الملل بیست و نهمین جشنواره خوارزمی مانند سالهای قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ پرویز کرمی؛ مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه مراسم دومین هم اندیشی فعالان اقتصاد دانش بنیان و نوآوری با تاکید بر حمایت بنیاد ملی نخبگان از برگزیدگان این جشنواره گفت: بخش بین الملل جشنواره بین‌المللی خوارزمی از جشنواره‌های مورد تأیید بنیاد ملی نخبگان است.

وی با بیان اینکه شناسایی هدایت و حمایت از مستعدان برتر از اهداف  اصلی بنیاد ملی نخبگان است، افزود: برگزیدگان بیست و نهمین جشنواره خوارزمی مستعد برتر شناخته‌شده و می‌توان در تسهیلات موجود در آیین‌نامه‌ها برخوردار شود.

لازم به ذکر است در مراسم معرفی برگزیدگان بیست و نهمین جشنواره خوارزمی که با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری و مسئولین بنیاد ملی نخبگان در محل اجلاس سران برگزار شد از میان ششصد و بیست و هشت طرح ارسال شده از 23 طرح برگزیده شامل 11 طرح داخلی و 3 طرح ایرانیان مقیم خارج از کشور و 9 طرح خارجی تقدیر شد.


کلمات کلیدی
//isti.ir/Z3qa