«سامانه شناسایی ، تکریم و حمایت از ایثارگران زیست بوم دانش بنیان و خلاق »

 

امور ایثارگران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای " شناسایی ، تکریم و حمایت از ایثارگران ارجمند فعال در زیست بوم دانش بنیان و خلاق"  و با هدف " هم افزایی ، شناسایی مسائل و چالش ها ، اخذ نظرات ، پیشنهادات ، انتقادات و کمک به حل مسائل جمعی و فردی  فعالان ایثارگر اقتصاد دانش بنیان و خلاق  "  اقدام به راه اندازی این سامانه تعاملی نموده است .

بدیهی است بیان پیشنهادات ، نظرات و انتقادات مرتبط با ساختار اداری و بخش های مختلف معاونت علمی و فناوری  و دیگر بخش های زیست بوم دانش بنیان و خلاق و تلاش در راستای رفع چالش‌های موجود منجر به تعالی زیست بوم و نیز کمک در حل مسائل ایثارگران عزیز فعال در این حوزه و نیز انتفاع همه ی فعالان دانش بنیان و خلاق خواهد بود.

بی شک  هدف ما کمک به موفقیت  های روز افزون  ایثارگران در توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری ایرانی است و برآنیم تمام مساعی خود را برای تحقق اهداف فوق به کار ببندیم. ان شاالله

 

در این راستا توجه به نکات زیر ضروری است:

* در صورتی که موضوع مورد درخواست شما در حیطه وظایف هر یک از بخش خاصی از  زیست بوم دانش بنیان و خلاق می‌باشد، لطفا قبل از تکمیل فرم ، درخواست خود را از واحد مربوطه پیگیری نمایید.

* در صورتی که به واحد مربوطه مراجعه کرده و درخواست شما در دامنه قوانین، ضوابط و آئین‌نامه‌های موجود می‌باشد، اما به آن رسیدگی نشده و یا بطور غیر معمول به تعویق افتاده است، درخواست خود را با ذکر مستندات ثبت نمایید.

*در صورتی که درخواست شما در دامنه قوانین، ضوابط و آئین‌نامه‌های موجود نبوده و لیکن خود را محق می‌دانید، درخواست خود را با ذکر دلایل ثبت نمایید.

.منظور از ایثارگران ، همه ی افراد و گروه های مندرج  در قانون جامع ایثارگران می باشد *

 .در صورت  لزوم  در ساعات اداری طی تماس با  داخلی 2112 معاونت علمی و فناوری  تماس حاصل فرمایید

 

  •  
  • .لطفا با تکمیل فرم  زیر ، درخواست خود را طرح نمایید

 

 با تشکر

امور ایثارگران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  

 

***

//isti.ir/XPy1