با حمایت معاونت علمی؛

الزامات دانشگاه کارآفرین در کنفرانسی تخصصی ارائه می‌شود

با حمایت معاونت علمی؛

کنفرانس کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف با رویکرد الزامات دانشگاه کارآفرین، به حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 21 و 22 آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کنفرانس کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف به ویژگی‌های بارز دانشگاه کارآفرین از لحاظ ساختاری، کارکردی، محیط و خروجی می‌پردازد.
در این کنفرانس الزامات و روش‌های استفاده از بخش خصوصی جهت تقویت و توسعه کارآفرینی در دانشگاه‌ها بررسی می‌شود.
بهره گیری از ظرفیت و توان تشکل‌های دانشجویی جهت توسعه کارآفرینی و همچنین مکانیزم‌های ارتقا مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه دانشجویان و اساتید در دیگر موضوعاتی است که در کنفرانس کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف به آن پرداخته می‌شود.
این رویداد به اهمیت ترویج و فرهنگ‌سازی در راستای توسعه کارآفرینی در دانشگاه‌ها؛ نقش جوامع در توسعه کارآفرینی در دانشگاه‌ها؛ ابزارها و نهادهای حمایت از کسب‌وکارهای دانشجویی؛ شبکه‌سازی و الزامان آن با هدف توسعه کارآفرینی در دانشگاه‌ها می‌پردازد.
از دیگر مواردی که در کنفرانس کارآفرینی دانشگاه شریف بررسی می‌شود الزامات پایدارسازی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان؛ ارزشیابی و پیامدسنجی با معیارهای موفقی دانشگاه کارآفرین؛ خلاقیت، نوآوری و توسعه کارآفرینی و نیز توسعه زیست‌بوم کارآفرینی در دانشگاه‌ها است.
کنفرانس کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف با رویکرد الزامات دانشگاه کارآفرین، با همکاری معاونت علمی و حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 21 و 22 آذرماه برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZBof