برنامه سومین روز جشنواره «ایران ساخت»

کارگاه آموزشی برندسازی شرکت های دانش بنیان، کارگاه ساخت موشن گرافیک و نمایش سه فیلم مستند و دو فیلم کوتاه به همراه ادامه برپایی نمایشگاه آثار برگزیده هنرهای تجسمی از برنامه های روز سوم جشنواره ملی فرهنگی و هنری «ایران ساخت» در خانه هنرمندان ایران است.

به گزارش ستاد خبری جشنواره «ایران ساخت»، خانه هنرمندان از 15 دی ماه سال جاری میزبان آثار هنرمندان جشنواره «ایران ساخت» شده است. بر این اساس همچون روزهای گذشته در سومین روز برگزاری این رویداد نیز شاهد پخش فیلم مستند و کوتاه درتالار استاد جلیل شهناز هستیم. ساعت 16 فیلم مستند "ایرانی نداریم" به کارگردانی داریوش چیوایی پخش می شود. همچنین علاقمندان می توانند به تماشای مستند "از پنبه تا آتش" کار بهرام عظیم پور  از مجموعه کارستان در ساعت 17 بشینند.

بر اساس این گزارش فیلم های کوتاه "جهیزیه" کار محسن غلامزاده و "من قدیمی هستم" به کارگردانی عادل تبریزی را به ترتیب ساعت 16:30 و 18 تماشا کنند. همچنین ساعت 18:30 فیلم مستند آفراندن اثر علی قادری در این تالار پخش می شود.

البته بخش پرطرفدار کارگاه های آموزشی نیز در این روز برگزار می شود که کارگاه ساخت موشن گرافیک توسط مسلم وثوقی ساعت 15 و کارگاه آموزشی برندسازی شرکت های دانش بنیان و جایگاه سازی استارت آپ ها توسط شهریار شفیعی ساعت 18 در تالار استاد امیرخانی برپا خواهد شد.

جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» با اهداف «جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان»، «حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت» و همچنین «کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی»، در بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه های دیجیتال و ایده بازار به همت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری، دبیر کلی پرویز کرمی و با شعار «فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی» از 15 تا 18 دی‌ماه سال جاری شاهد نمایش آثار برگزیده در خانه هنرمندان ایران خواهد بود.


 علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» به وب‌سایت www.iransaakht.ir مراجعه کنند.


کلمات کلیدی
//isti.ir/Zszc