با برگزاری یک رویداد؛

فناوری‌های جدید در قرآن مطالعه می‌شود

سخنرانی‌های کوتاه در حوزه دین و فناوری از مجموعه رویدادهای مجازی «کرون آپ» توسط مرکز مطالعات نخبگان حوزه علمیه برگزار می‌شود.

طلاب و حوزویان و علاقه مندان در از حوزه می توانند ارائه‌های کوتاه از تجربیات و ایده‌های بدیع خود را در قالب ارائه‌های تصویری را برای دبیرخانه این رویداد ارسال کنند تا 14 خرداد ماه سال جاری مهلت برای ارسال طرح است.

مطالعه موردی فناوری‌های جدید در قرآن، اصول علمی تعلیم و تربیت دینی در قرآن و آموزه‌های اسلامی در حوزه سلامت و درمان از جمله محورهای این رویداد است. همچنین در این رویداد به مسائل فقهی بنگاه‌های اقتصادی جدید و شرکت‌های نوآور پرداخته می‌شود.

تجربیات و نقش دین و حوزه در مدیریت بحران‌ نیز بیان می‌شود و بررسی مباحث اقتصادی نوظهور( مانند رمز ارزها) و پاسخگویی حوزه به نیازمندی آن‌ها نیز بخش دیگری از برنامه و محورهای این رویداد است.

 بررسی و ایده پردازی نظام حکمرانی در نهادهای دانش محور، اخلاق فناوری از نگاه اسلام ، تبلیغ دینی از طریق خدمت رسانی و امدادگری اجتماعی و آموزش مجازی و اثرگذاری آن از دیگر محورهای این رویداد است. علاقمندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند با دبیرخانه به شماره  ۶۶۰۵۹۴۳۵ تماس گیرند.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZKZr