با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و وزرای علوم و آموزش و پرورش؛

نخستین جشنواره وکنگره ملی علوم وفناوری های سلولهای بنیادی وپزشکی برگزار شد

با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، صبح امروز نخستین جشنواره وکنگره ملی علوم وفناوری های سلولهای بنیادی وپزشکی برگزار شد..

با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، صبح امروز نخستین جشنواره وکنگره ملی علوم وفناوری های سلولهای بنیادی وپزشکی برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین جشنواره وکنگره ملی علوم وفناوری های سلولهای بنیادی وپزشکی صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و محمد فرهادی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در مرکز همایش های بین المللی رایزن در تهران برگزار شد.

این رویداد که به همت معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری برپا شده است، روز های پنجشنبه و جمعه گذشته 30 و 31 اردیبهشت ماه، برنامه های آموزشی و کارگاهی خود را آغاز کرد و امروز نیز برگزیدگان خود را در بخش های مختلف شناخت.

این رویداد، طی سه روز برگزاری، بزرگترین مجمع فعالان حوزه سلول های  بنیادی کشور را گردهم آورده و طی آن، کارگاههای آموزشی در نقاط مختلف شهر تهران در سازمان های انتقال خون، رویان، بیمارستانهای دانشگاهی و غیر دانشگاهی برگزار شده است که بالغ بر صدو هفتاد محقق و دانشجو در برنامه های این کارگاه ها ثبت نام کردند.

همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت ها و موسسات پژوهشی در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، در حاشیه این رویداد برپا شد و توجه علاقه مندان و فعالان این حوزه را به خود جلب کرد.

نخستین جشنواره وکنگره ملی علوم وفناوری های سلولهای بنیادی وپزشکی از تاریخ 30 اردیبهشت ماه تا یکم خرداد ماه سال جاری به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط ستاد توسعه سلول های بنیادی و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی در محل مجموعه همایش های بین المللی رازی برگزار شد.


کلمات کلیدی
//isti.ir/ZNXa