با حمایت معاونت علمی ؛

بازاریابی کالاهای دانش‌بنیان توسط فن بازار ملی ایران صورت می‌گیرد

 مركز فن‌بازار ملی ایران، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد در راستای ماموریت‌های خود، طرحی را با هدف «بازاریابی محصولات شركت‌های دانش‌بنیان» اجرا کند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اکبر قنبرپور رئیس مرکز فن بازار ملی ایران، از طرح بازاریابی سبد کالاهای دانش‌بنیان گفت: در گام نخست، این طرح با عنوان «بازاریابی سبد كالاهای دانش‌بنیان و فناورانه» ویژه كالاها و خدمات مورد استفاده در حوزه «راه و ساختمان» اجرا می‌شود.
وی توضیح داد: در این طرح خدماتی چون تهیه «نخستین كتابچه بازاریابی تخصصی كالاهای دانش بنیان» و انتشار گسترده و هدفمند آن، اعزام بازاریابهای حرفهای برای انجام مذاكرات تجاری صورت می‌گیرد.
قنبرپور از جمله دیگر خدمات این طرح را برگزاری جلسات رو در رو با مشتریان بالقوه (نهادهای دولتی و عمومی، هلدینگهای بزرگ، صنایع، انجمنها و سندیكاها و ...)، ارائه محصولات در نمایشگاههای معتبر بینالمللی (داخلی) و همچنین ارائه تسهیلات لیزینگ (اجاره به شرط تملیك) به خریداران محصولات بیان کرد.
رئیس مرکز فن بازار ملی ایران این اقدام را قدمی برای بالاتر رفتن فروش شرکت‌ها دانست و افزود: این طرح از طریق کارگزاران حرفه ای فن بازار در زمینه بازاریابی انجام می شود و این کارگزاران به ازای فروش این محصولات، می‌توانند حق الزحمه خود را دریافت کنند. این به این معنی است که در ابتدا، هزینه ای از شرکت های دانش بنیان و فناور گرفته نمی شود و پرداخت هزینه منوط به فروش محصول است.
وی برگزاری این رویداد در حوزه «راه و ساختمان» را بعنوان پایلوت این طرح برشمرد و گفت: در نظر داریم تا این اقدام در حوزه‌های مختلف صورت گیرد. به عنوان مثال حوزه‌های بعدی که در برنامه‌های خود قرار داده‌ایم را می‌توان به کشاورزی و خودرو اشاره کرد.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZZrc