لیست اخبار صفحه :2
ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان با دانش بنیان - 6 : تبلیغات و بازاریابی در دوران بحران و رکود اقتصادی
ستاد فرهنگسازی از شبکه کسب و کار دانش بنیان با همکاری بادکوبه تقدیم می کند:

با دانش بنیان - 6 : تبلیغات و بازاریابی در دوران بحران و رکود اقتصادی

در فضای اقتصادی هر کشوری دورانی پیش می‌آید به عنوان دوران بحران و حتی رکود اقتصادی. دورانی که کمابیش بسیاری از ما آن را تجربه کرده‌ایم. این دوران را معمولا از نقطه‌نظرهای متعددی مورد بررسی قرار می‌دهند اما تبلیغات و بازاریابی چطور؟ در دوران رکود اقتصادی یا به وجود آمدن بحران، صاحبین کسب و کار باید چه موضعی در خصوص تبلیغات و بازاریابی بگیرند و برای تخصیص بودجه و انتخاب سیاست اجرایی متناسب چگونه فکر کنند و تصمیم بگیرند؟

ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان با دانش بنیان -2 : بررسی ویژگی های کارتیمی
ستاد فرهنگسازی و شبکه کسب و کار دانش بنیان با همکاری بادکوبه تقدیم می کند:

با دانش بنیان -2 : بررسی ویژگی های کارتیمی

وقتی شخصیت‌های مختلفی در تیم داشته باشید؛ کار در تیم‌ها می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. از طرفی کار مشترک هم برای شرکت و هم برای کارکنان مفید است. کارکنان ممکن است نیاز به تمرین و آموزش در کار داشته باشند که کار تیمی می‌تواند بستر مناسبی در این زمینه باشد. کارتیمی به‌طور معمول به‌عنوان مفهومی مثبت به‌شمار می‌رود زیرا در نهایت گروهی از کارکنان را می‌سازد که به نفع کسب‌وکار کار می‌کنند. البته درحالی‌که کار تیمی مزایای مختلفی را به ‌همراه دارد، اجرای پروژه‌ای تیمی در محل کار معایب بالقوه‌ای نیز به‌ همراه دارد.

//isti.ir/Xwne